.

خدمات شبکه

خدمات شبکه ما چه مواردی را شامل می شود؟

ما با توجه به سابقه بیش از یک دهه خود خدمات متفاوتی را ارائه می دهیم همیشه به دنبال استفاده از تکنولوژی های برتر و خدمات شبکه ای متفاوت برای ارائه خدماتی بهتر و شایسته تر برای سازمانها و شرکتهای طرف قرارداد خود است ما خدمات ارائه شده را در پنج قسمت زیر تقسیم کرده ایم و تمام سعی خود را به کار برده ایم تا در هر قسمت از خدمات ذیل پیشرو باشیم:

1.                  خدمات راه اندازی و استقرار شبکه

2.                  خدمات پشتیبانی شبکه

3.                  خدمات زیر ساخت شبکه

4.                  خدمات مشاوره

5.                  خدمات آموزشی

خدمات شبکه های کامپیوتری چه ویژگی هایی دارد ؟

خدمات مشاوره برای خرید تجهیزات و سرویس های تحت شبکه و همچنین انتخاب بهترین راهکار برای ایجاد زیرساخت های شبکه ای کابلی ، بی سیم و ماهوره ای متناسب با اهداف و نیاز سازمان ، یکی از مهمترین اقدامات اولیه خدمات شبکه میباشد که کارشناسان شبکه ما بدان توجه ویژه ای دارند. مدیران سازمان هر لحظه که نیاز به مشاوره با متخصصان باتجربه ما داشته باشند ، میتوانند به راحتی از طریق تماس تلفنی و یا تعیین جلسه حضوری ، مسائل مربوط به شبکه سازمان خود را با ایشان مطرح کنند.

خدمات زیر ساخت شبکه مانند کابل کشی ، آرایش انواع رک دیواری و ایستاده ، نصب انواع تجهیزات شبکه مانند سیسکو و میکروتیک ، نصب تجهیزات بی سیم مثل دکل ، اکسس پوینت و دیگر خدمات پسیو شبکه .

خدمات راه اندازی شبکه های کابلی و بی سیم به صورت یکپارچه و مطابق با آخرین استاندرادهای روز در سازمان ، طبق solution های از پیش طراحی شده پیاده سازی میشود و گزارشات و مستندات تمام فعالیت های مربوط به راه اندازی و استقرار شبکه طی بازه های زمانی مشخص به مدیران سازمان تقدیم میشود.

خدمات پشتیبانی شبکه  شامل آنالیز ، پیشگیری و رفع مشکلات موجود در شبکه سازمان میشود و کلیه عناصر شبکه مانند سرویس های نرم افزاری و تجهیزات سخت افزاری اعم از سرورها ، کلاینت ها ، کابلها و دستگاه های برقی و … مشمول سرویس پشتیبانی میباشد. پیشگیری از خرابی تجهیزات و بروز اختلالات در سرویس های تحت شبکه ، در دستور کار کارشناسان پشتیبانی شبکه میباشد که با انجام تست های منظم در بازدید های دوره ای معین از شبکه سازمان ، این امر تحقق پیدا میکند.

خدمات آموزشی یکی دیگر از خدمات شبکه میباشد که در راستای ارتقای دانش فنی مدیران و پرسنل سازمانها ارائه میشود. یکی از اهداف از برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی این است که مدیران و کلیه پرسنلی که از سرویس های تحت شبکه استفاده میکنند ، خود بتوانند برخی فعالیت های اولیه و اساسی مربوط به شبکه را انجام دهند تا بتوانند اختلالات و مشکلات ساده ای که در شبکه ایجاد میشود را به سرعت حل کنند. این آموزشات شامل برخی امور پیشگیرانه و ساده نیز میباشد که اگر هر پرسنلی وظایف ساده پیشگیرانه را انجام دهد ، از بروز بسیاری از خرابی های شبکه جلوگیری میشود.

خدمات اکتیو شبکه – نرم افزارها و سرویس های شبکه



هدف از این بخش ، اجرای پروژه‌های نرم افزاری و نصب و پیاده سازی سرویس‌های شبکه می‌باشد. بخش از این خدمات به شرح زیر است :
• نصب و پیکربندی سرورهای ویندوزی و لینوکسی
• نصب و پیکربندی سوئیچ‌ها و روترهای سیسکو ، میکروتیک و …
• نصب و راه اندازی سرویس‌های شبکه بر روی سرورها ، مانند : Active Directory ، DHCP ، DNS و …
• نصب و راه اندازی فایروال‌های نرم افزاری و سخت افزاری
• نصب و راه اندازی سرویس‌های مانیتورینگ ، کنترل و مدیریت اینترنت و پهنای باند
• نصب و راه اندازی سیستم‌های پشتیبان گیری و بک آپ گیری اتوماتیک
• نصب و راه اندازی سرویس‌ها و نرم افزارهای اتوماسیون اداری
• نصب و راه اندازی سرویس‌های مجازی سازی سرور و مجازی سازی کلاینت
• نصب و راه اندازی سرویس‌های ارتباطی تحت شبکه ، مانند : VOIP ، Microsoft Lync ، Skype for Business و …